Besökare

tisdag 7 maj 2013

Utomhusbus

Blev lite utebus efter middagen. Det är så kul att titta på Leon när han nyfiket utforskar pinnar, gräs, blommor och allt vad det är. Han verkar inte klaga heller :)

Mina fina killar, älskar er! <3

Vackra, underbara pojke!

På upptäcktsfärd! ;)

Det är inte bara vi tvåbenta som njuter av det fina vädret vi haft idag, fläskpaddan ser ut att ha det bra i gräset hon med ;)

När vi kom in stekte jag på lite pannkakor att fylla frysen med, alltid skönt att kunna ta fram om man ska iväg. Tänkte ha en liten picknick imorgon om vädret tillåter. Håller tummarna! 

Nu sussar lillen sött och jag ska hoppa in i duschen en snabbis innan jag slår mig ner på soffan med en kopp nyponte och lite ananas.

Trevlig kväll allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar