Besökare

torsdag 16 maj 2013

Jag kallar de Jetsons

Då har man provgått skorna en sväng. Riktigt sköna! Innan har jag aldrig tänkt på att mina tidigare skor skulle vara obekväma men efter att ha testat dessa känner man en enorm skillnad. Är väldigt nöjd med dem och tycker till och med att de inte är så gräsliga trots allt. Att säga att de är snygga är väl att ta i men de ser av någon anledning bättre ut idag än igår. De får mig att tänka på Familjen Jetsons, haha, minns ni dem? Den där tecknade rymdfamiljen. Jajja, hur som haver så kommer dojorna hädanefter att kallas just det, Jetsons.

Även om skorna kändes helt rätt på fötterna och var sköna att gå i så gjorde det fruktansvärt ont i knät och jag kom därför inte så långt. Kändes onödigt att trampa på när det gjorde ont så jag vände och gick hem igen. Känns verkligen skittrist. Vila idag och hoppas det släpper snart. Helst igår ><

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar