Besökare

fredag 17 maj 2013

Blääää

Fy satan vad piss jag mådde inatt. Illamående och sjukt ont i magen så var tvungen att gå upp och spy. Hade svårt att sova pga detta så det kändes väl inte sådär jättekul när Leon bestämde sig för att börja härja vid strax efter 5 >< När Eddie åkt till jobbet provade jag sätta honom i spjälsängen då jag var så trött och rädd att somna ifrån så han skulle ramla ner annars. Som tur var gick han med på att köra sitt race där och vid 7 lyckades jag få honom att somna om en timme.

Mår inte lika illa nu men det var svårt att komma upp ur sängen då jag kände mig så fruktansvärt svag i kroppen, antagligen pga att jag spytt så mycket. Får se hur jag mår nu efter ett lass fruktsallad. Vet inte vad det var, mitt hetsätande igår som blev för mycket kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar