Besökare

onsdag 8 maj 2013

Picknick

Det blev picknickväder som jag hoppats på så efter frukost och lek här hemma packade vi vagnen och traskade iväg till Vattholma :) Leon somnade strax innan vi kom dit så jag passade på att strosa runt lite och gick ihop 9.68 km. Hittade en liten lekplats där vi slog oss ner när lillen vaknade.

Kycklingsallad till mamman och pannkaka med hallon, blåbär och päron till lillfarbrorn :)

Lite bus i vagnen...

..innan förmiddagstuppluren

Lunch- och vattenpaus

Leon tittar på Nikki och undrar vadfan hon håller på med. Förstår honom ^^

Underbara pojke, om du bara visste hur lycklig du gör mig!

Utforska lite

Sötnosar <3

Chillmode på vägen hem

När vi kände oss nöjda gick vi in på affären och handlade lite innan vi promenerade hem och landade på 3.68 km så ca 1.3 mil sammanlagt :) Får se om man hinner ut en liten sväng ikväll annars känner jag mig nöjd så. Det var riktigt skönt ute och vi var borta runt 3.5 timme. Dock skulle jag valt andra kläder då jag råkade klä mig alldeles för varmt ><

2 kommentarer:

  1. Hej och hå vad du promenerar!

    Vad god salladen såg ut! Vad har du i den? :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Måste ju gå ner alla kg nu ju så det gäller att ligga i :) Fokuserar mest på prommisar nu sen tänkte jag kanske lägga mer tid på styrka för att fasta till kroppen när jag nått en bra vikt :)

      Det är isbergssallad, gurka, coctailtomater, kyckling, lite rostat bröd och parmesan, gött! ;)

      Radera