Besökare

måndag 6 maj 2013

PLUS!!

Vägningsdag idag och vågen visar +0.7 kg. Känns ju inte helt okej. Förra veckan gick jag ner 1.8 kg men eftersom det var första veckan förväntade jag mig absolut inte en lika stor minskning nu då det är mest vätska som "rinner av" i början men ett jävla PLUS! :/

Jag har tjuvvägt mig under veckan och i fredags låg jag på -0.5 så jag vet inte om det är helgens "skit" som simmar runt i kroppen. Det lustiga är bara att denna helg åt jag glass i fredags och ost och kex och choklad i lördags, precis som förra helgen. Skillnaden är bara att jag förra dessutom åt två munkar och en bit chokladkaka på lördagen OCH en munk, en bit chokladkaka och glass även på söndagen. Och då gick jag NER 0.2 kg under helgen. Känns så bakvänt på något sätt. I veckan har jag ätit likvärdig mat och absolut inte mer än förra, har dessutom gått 3 mil mer denna vecka.

Jajja. Ingen idé att sitta och fundera över detta men behövde gnälla av mig lite. Sorry ;) Det är bara att kämpa på och försöka att inte tänka "Nu kan man ju lika gärna vräka i sig som förut" utan istället hålla tummarna för ett minus nästa vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar