Besökare

onsdag 1 maj 2013

Idag mår man som man förtjänar

Blev en lugn och mysig första valborg för Leon igår. Jocke (Eddies kompis från början) och hans flickvän Charlotte kom hit. Vi har inte träffats så mycket men jag har haft lite kontakt med henne via facebook, hoppas på att kunna ses lite oftare :) Vi tog det lugnt, snackade lite skit, fikade och tände en brasa. Mycket trevligt! De visade Baksmällan på TV så det blev rätt sent. Inte van att sitta uppe till 1 längre ;P

I förmiddags blev det en 7 km runda för mig, lillen och Nikki. Lite rumpövningar på det och därefter följde vi med Eddie som behövde fixa lite grejer på jobbet. När vi kom hem sov Leon i bilen så jag passade på att ta med Nikki på en liten pw/joggingtur på 3 km. Har aldrig fått för mig att jogga förut men det har blivit några meter de senaste dagarna. Bara att fortsätta så springer man ordentligt sen ;) Riktigt skönt var det iallafall!

Nu ska jag sätta mig på soffan med en kopp te, lite jordgubbar och vinduvor. Känns verkligen att man satt uppe igår och träningsvärken i benen känns ordentligt. Man mår med andra ord som man förtjänar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar