Besökare

torsdag 30 maj 2013

Det där med vågen

Jag vet att man inte ska stirra sig blind på vågen men eftersom mitt första delmål är satt i vikt blir det lite så att man hakar upp sig på den och så kommer det fortsätta tills jag istället börjar lägga mitt fokus på styrketräning för att fasta till kroppen. Nu vill jag först och främst att "all skit rinner av mig".

Jag har sen jag började på 59 kg vägt mig på övervåningen och ligger idag på 55 så jag vet att jag gått ner 4 kg MEN vågen diffar på hela 2 kg beroende på var i huset man står. Testade idag för skojs skull att väga mig på nedervåningen och vågen visade då 57.

Mitt första delmål är 55 kg och då skulle jag som belöning få shoppa lite snygga träningskläder. Frågan är ju då bara om jag ska göra det nu, eftersom jag nått dit om jag väger mig där jag brukar, eller om jag ska "börja om" och väga mig på nedervåningen istället.

Ja ni kära läsare, jag har beslutsångest. Som vanligt ><

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar