Besökare

onsdag 15 maj 2013

Ännu en dag på stan

Idag blev det alltså ännu en dag på stan. Har blivit ett par gånger den senaste tiden nu men det känns skönt att kunna åka iväg lite då och då :)

Brukar gå till tåget lagom till Leon ska tupplura innan lunch men idag kämpade han emot tröttheten och höll sig vaken enda in till stan. Även där tog det ett tag innan han bestämde sig för att sova och jag tog en liten promenad så han fick sova ett tag. När han vaknade gick vi till Coffeehouse by George för lite lunch. När vi var mätta och belåtna traskade vi vidare för att prova ut ett par skor åt mig.

Gick till Löplabbet där jag först fick stå på en spegellåda och de kunde konstatera att jag pronerar och att det troligtvis är därför jag har ont i knät. Fick springa på ett löpband med fyra olika skor och tjejen som hjälpte mig pekade ut de som steget såg bäst ut i. Var lite tveksam eftersom de gick på 1500 men pratade lite med Eddie och han tyckte att jag skulle ta dem.

Efter 4 km promenaden till tåget och massa spring på stan ville jag vila knät så Eddie kom och hämtade oss. Skippade även kvällsrundan men imorgon inviger jag skorna! ;)

Spanar på omgivningen på väg till tåget, inte kan man sova då heller! ;)

Efter ett tags strosande somnade man dock och mamma fortsatte traska runt och njuta av det fina vädret.

Blev en "Blanda din egen sallad" för mig, love it! Pannkaka med hallon och päron till lillprinsen.

En stund i parken hann vi med också! Leon kröp efter en liten flicka som gick förbi, jävlar vilken fart det blev på honom! Haha :D

Var in på H&M en snabbis och lillplutten tyckte tydligen det var himla kul att riva i kläderna ;P När pappa kom var man trött och somnade ganska så på en gång man satte sig i babyskyddet :)

Kan väl inte påstå att jag är speciellt förtjust i utseendet på skorna men det verkar ju vara såhär de flesta löparskor ser ut. Ser typ ut som barngympaskor, haha. Jajja, huvudsaken är ju ändå att de är bra för just mina fötter och mitt "steg" så knät slipper ta mer stryk nu, hoppas bara att det hjälper. Den summan är ju inget man vill "kasta i sjön".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar