Besökare

onsdag 15 maj 2013

Ny dag, nya tag

Vet fan inte vad som hände igår men hoppas det inte händer igen, iallafall inte på ett bra jävla tag! Bullen hade jag bestämt att jag skulle få fika på tillsammans med Cina men resten bara kom. Det var först två bitar choklad som blev en till och en till och en till. Sen drog jag fingret i jordnötssmörburken ett antal gånger innan jag tog en bit choklad till och doppade i jordnötssmöret innan jag tog en macka att bre det på. Efter det åkte Ben & Jerry's fram. Jag satt på köksbänken och åt "i smyg" medan Eddie satt i vardagsrummet. Jag slukade halva burken på några sekunder, det var precis som jag aldrig sett glass tidigare i mitt liv. Var som i någon psykos, haha.

Denna dag ska bli bättre, som sagt har jag ju klarat mig bra tidigare dessa tre veckor och jag vill att det fortsätter så. Fint väder idag och det hade varit skönt med en morgonprommis men vill inte anstränga knät i onödan. Ska in till stan och leta skor idag och då måste jag ju gå sträckan till tåget.

Istället gick jag upp och käkade ett ägg och en banan och myste en stund med Leon innan jag tränade mig svettig med lite rump- och benövningar och plankor. Love the feeling ;) Leon var snäll och lekte i spjälsängen samtidigt som han fundersamt tittade på mamsen som droppade, hihi.

Nu blir det frukost innan vi gör oss redo för stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar