Besökare

söndag 28 oktober 2012

Vår underbara son

Haft en trevlig kväll med god mat och gott sällskap. Leon som sov i bilen på vägen till Stockholm och restaurangen vaknade lagom till vi var framme. Han har sovit dåligt senaste tiden vilket gjort att han varit trött och grinig. Man har inte kunnat sitta längre stunder tex utan man har fått bära runt honom så både jag och Eddie blev lite förvånade när han satt helt lugnt och stilla i knät på oss medan vi åt. Det var längesen han var så lugn. I hela två timmar var vi där och det var inte förrän strax innan vi skulle gå som han började tröttna.

Han är så underbar vår fina son, kärleken är helt obeskrivlig och liknar inget jag tidigare kunnat föreställa mig.

Jag älskar dig Leon och jag kommer alltid finnas vid din sida! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar