Besökare

fredag 26 oktober 2012

Inte en sekund längre!

Leon vaknade var tredje timme hela natten. Var precis som att han var programmerad att bara sova 3 timmar åt gången för han vaknade 20 över varje gång.

När han vaknade efter 8 tog jag över honom till vår säng och somnade om. Vaknade efter en stund av att han låg och pratade och klappade och rev mig i ansiktet. Fan vad de där jävla naglarna växer! Även om man var så trött att man fick kämpa för att få upp ögonlocken kunde man inte annat än att le när man möttes av att världens finaste låg och tittade storögt på en.

Nu är vi trötta båda två så vi ligger och myser på soffan. Har en del jag egentligen behöver gå upp och ta tag i men det får vänta. Just nu tänker jag fortsätta sniffa bebis och njuta av min älskade sons närhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar