Besökare

måndag 22 oktober 2012

Bazza honom

Jag och Eddie var på en skola och där var även en hel del av XFactor deltagarna. Bla gruppen J.E.M. Blondinen i gruppen började säga massa saker till Eddie och det kändes som att hon stötte på honom. Frågade Eddie vad det handlade om när hon gått och han sa att hon stött på honom flera gånger då han varit ensam. Blev irriterad och började fråga efter henne bland människorna inne på skolan. Till slut hittade jag henne i ett klassrum, sittandes vid en bänk så jag slog mig ner mittemot henne och frågade vad hon ville min pojkvän. Helt nonchalant svarade hon "Bazza honom". Tyckte det var så jävla respektlöst att det började brinna i huvudet på mig så jag flög upp från stolen där jag satt och började slå henne. Slog henne tills hon stack därifrån.

Vilken jävla dröm. Vadå bazza? Undrar när någon använde det ordet senast. Hahaha.

2 kommentarer:

  1. Fin blogg! Klicka in på min och lämna gärna en kommentar, då skulle jag bli jätteglad!!

    SvaraRadera