Besökare

lördag 20 oktober 2012

Känns tomt i den enorma sängen

Eddie somnade medan vi nattade Leon så jag har roat mig med att sticka lite. Har börjat på en kofta och hittills har det gått bra. Får hoppas att det fortsätter så också ;)

Lillen somnade vid 23 och har legat i sin säng sen dess. Jag har precis lagt mig och trots att Eddie ligger här brervid så känns det väldigt tomt, sängen känns enorm. Känns så konstigt att inte kunna ta hans hand eller smeka honom över huvudet och på hans gosiga kinder. Det ska jag göra massor imorgon! Ska väl ta och försöka sova nu..

2 kommentarer:

  1. Åh jag vill också sticka! Men har inte haft tid att lära mig ordentligt eftersom jag har så dåligt tålamod! Slutar efter 10 min eftersom det aldrig blir klart eller fint :P

    SvaraRadera
  2. Det är kul. Bra avslappning då bebis sover eller liknande. Började för 3 veckor sedan ca och har gjort två mössor :) Lärde mig genom text och instruktionsvideor på nätet :)

    SvaraRadera