Besökare

måndag 8 oktober 2012

Vackra pojke

Leon har inte velat sova ikväll. Har lyckats få honom att somna vid 20-21 den senaste tiden men inte ikväll.

När vi la oss vid halv 8 var han väldigt gnällig och höll på ett bra tag, jag gav upp och tog med honom ner en stund. När vi la oss igen somnade han i en kvart ca. När han vaknade var han på världens prathumör och satte igång med sitt nonstop pladder :) Eddie gav upp och flyttade ner till soffan strax efter halv 11.

Nu har han legat tyst en stund. Jag har smekt hans kind samtidigt som han tittat storögt på mig med sina fina ögon. Ögonlocken har då och då åkt igen men han har kämpat för att hålla dem öppna och bara tittat på mig. Nu verkar det dock som att tröttheten tagit över. Han sover inte riktigt än men han blundar. Blundar och ler. Gud vad jag älskar min vackra pojke.

1 kommentar: