Besökare

lördag 6 oktober 2012

Oj oj, detta händer inte varje dag!

Precis kommit in från en promenad, HELA familjen! Det är riktigt sällsynt ska ni veta. Eddie följde med mig ut med Nikki någon/några gånger i början av vårt förhållande för lite mer än ett år sedan men sen har det inte blivit något mer.

Var trevligt att kunna prata med någon som pratade tillbaka och inte bara med en fläskig hund, hihi. Passar ju alltid på att gå ut när Leon sover så honom kan man ju inte heller prata med. Var nog ute över en timme. Är fan lite chockad faktiskt. Ångrar att jag inte hade kameran med mig men det får bli en annan gång :)

2 kommentarer:

  1. Härligt med en familjepromenix! Det är jag inte heller överdrivet bortskämd med :-P men det bööööörjar bli bättre.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var riktigt härligt. Skönt att din karl börjar bli bättre :D Min är så trött när han kommer från jobbet så ska väl inte vara på honom då men man kan ju hoppas det blir fler helger åtminstone :)

      Radera