Besökare

torsdag 3 januari 2013

Lite less blir man allt

Leon gör i vanliga fall morgon runt halv 10 - 10 någon gång och idag tog jag upp stackarn klockan 8 istället. Helt i onödan visade det sig! Eftersom vi försov oss en halvtimme fick jag stressa massor för jag gärna ville gå på sångstunden på öppna förskolan. Var det någon öppen förskola idag då? Nej, självklart inte!

Jajja, åka till stan kan vi ju iallafall göra nu när man tagit sig hela vägen till Vattholma tänkte jag och slöade lite på stegen eftersom det var en halvtimme tills tåget skulle gå. Trodde jag ja! Självklart har de ändrat tiderna så jag kunde se hur tåget åkte iväg! Suck. Får väl vara glad över att de åtminstone går en gång i halvtimmen och inte en gång i timmen som jag tror att de gjorde förut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar