Besökare

lördag 12 januari 2013

Härligt, härligt!

Vilken härlig prommis det vart idag! Skönt var det förstås men det bästa av allt var att vi mötte TRE hundar! Det händer inte ofta här i vår lilla håla ska jag tala om! Har i stort sett lagt hundmötesträningen på hyllan då man ändå inte träffar på några. Har börjat gå en annan väg de senaste dagarna och förhoppningsvis träffar vi dessa hundar lite oftare om vi fortsätter så ;)

En av hundarna var en superdupersöt liten amstaffvalp. Framtida kompis åt Nikki kanske? ;)

Leon tittade runt på snön ett tag innan han somnade och sov hela vägen hem. Jag hann till och med duscha innan han vaknade. Hade hoppats på att jag skulle hinna sticka lite med men sån tur hade jag inte ;) Jajja, man kan ju inte få som man vill HELA tiden! :)

2 kommentarer:

  1. Men jag smälter! Vilken sjukt söt bild på Leon. Den andra bilden uppifrån. Aaaw <3

    Fick vovvarna leka med varann? :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den lilla pojken posar gärna framför kameran, lillprinsen :) Svårare att få bra bilder på Nikki, hon gillar verkligen inte att bli fotad stackarn haha.

      Nej inte denna gång, hon blir så sjukt uppspelt och jag vill inte förstärka beteendet genom att ge henne tillåtelse att hälsa. Då kommer hon tro att går man upp i varv och dampar lite så får man hälsa och det är precis det vi tränar bort :) Hon får börja hälsa när hon lärt sig att vara lugn då hon ser andra hundar. Blir ju dock svårt då man sällan möter några så det är ju skitspännande när man väl gör det ><

      Radera