Besökare

söndag 6 januari 2013

Dop

Dop idag alltså. Var väldigt fint och jag överlevde trots att jag fick stå med där framme i kyrkan. Eftersom Eddie var sjuk fick Leon också vara med där uppe i min famn. Fick tända ett ljus och jag klarade det utan att bränna ner kyrkan ;)

Hade med mig kameran men tog inga bilder, varför är man så jävla dålig på det? Skulle ju ha fotat lilla Philip som var så fin i sin klänning :) Och alla fina tårtor som Cina gjort! Att man aldrig lär sig.

Leon har varit jätteduktig hela dagen! Han vaknade vid 8 och jag hoppades på att han skulle sova lite innan dopet som började 11. Han var lite gnällig innan vi skulle iväg och sov typ 10 minuter i vagnen. Trodde han skulle vara jättetrött och gnällig men han satt så snällt där i kyrkan, tittade runt på allt och pratade och skrattade. När det var dags för fika satte jag honom i selen och då somnade han och missade hela kalaset. Han vaknade lagom till alla skulle gå och satt snällt och lekte medan jag hjälpte Cina och Martin att plocka undan lite.

Nu är vi på väg hem igen, Eddie hämtade oss och Leon slocknade i bilbarnstolen på en gång.

Tack Cina, Martin och lilla Philip för en toppendag. Och tack Leon för att du gjorde det så enkelt för mamma idag! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar