Besökare

torsdag 24 januari 2013

Tänk om jag varit en man

Då man har egen brunn ska man göra vattenprov för bebisens skull. Detta skulle vi ha gjort för längesen men det har glömts bort hela tiden. Idag kom jag äntligen ihåg det så tog med flaskan och promenerade bort till Vattholma.

Leon vaknade strax innan vi kom till affären och skulle köpa frimärken. Till en början var han lugn men efter ett tag började han gnälla och jag gjorde allt för att få honom på bättre humör men inget hjälpe. Ville helst inte ta upp honom från den varma vagnen men efter ett tag var jag tvungen. Satte honom i selen men han blev inte nöjd. Provade att dra fram tutten och då äntligen blev han lugn.

Där gick jag alltså, med hund i ena handen, vagn i den andra och en ätande bebis på magen. Det är tur att man är av rätt kön så man kan göra flera saker samtidigt, haha! Tänk om jag hade varit man liksom ;)

Började bli lite irriterad där ett tag men nu är vi nöjda och glada allihopa ;)

Det är tur att du är så söt lilla skitunge! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar