Besökare

fredag 28 september 2012

Garn och stickor beställda

Fick för ett tag sen för mig att jag vill lära mig sticka. Finns så sjukt söta saker till små bebisar och jag vill försöka göra en mössa åt Leon :) Har stickat någon halsduk i syslöjden förut men det var ju några år sedan och jag har aldrig följt ett mönster.

Hittade en sida som har jättefina grejer och bad de rekommendera mig en "nybörjarmössa" och fick denna som svar.
Har beställt det jag behöver för att göra mössan och förhoppningsvis får jag hem grejerna idag. Sen återstår bara att se om jag lyckas göra den med den hjälp man kan hitta på nätet. Garnstudio som jag fick mönstret ifrån har en hel del beskrivningar och videos jag tror man kommer långt på. Får se hur detta slutar. Spännande. spännande :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar