Besökare

torsdag 13 september 2012

Övertrött?

Blev en promenad till Vattholma och tillbaka, passade på att posta ett brev. Tänk att jag måste gå ca en mil för att posta ett brev och komma hem, haha. Jajja, nu när man tryckt i sig allt skit som man har gjort är det ju bara bra att röra på fläsket ;)

Leon somnade strax efter vi kom utanför dörren och jag hade hoppats på att han skulle sova tills vi kom hem men han vaknade halvvägs till Vattholma. Han höll sig lugn ett tag i alla fall men började gnälla på vägen hem. Fick lyfta upp och bära honom en bit innan jag kunde lägga ner honom i vagnen igen. Måste köpa en bärsele så fort jag får igång min föräldrapenning, är lite bökigt att bära honom samtidigt som jag drar vagnen.

När vi var utanför dörren somnade han och jag passade på att ta ut Nikki och träna lite "gå fint i koppel bredvid vagnen" med henne. Lät henne också springa av sig lite men blev tyvärr ingen lång stund eftersom Leon vaknade igen. Var inte länge han sov så nu har jag alltså efter en långprommis, över 2 timmar efter att jag gick utanför dörren en fortfarande lika övertrött och gnällig pojke.

1 kommentar:

  1. Du kommer älska att ha en bärsele! Det är det absolut bästa inköpet vi gjort, använder den mer än vagnen. Just för att det är så himla hopplöst det där när hon vaknar och vill upp. Man orkar ju inte både släpa vagn och bära barn, speciellt inte långt...

    Om jag ber riktigt snällt. Kan inte du ta bort den här inställningen där man måste skriva in en bokstav och sifferkombination innan man kan posta sin kommentar? ;-) Jag skriver alltid fel, är så svårt att se.

    SvaraRadera