Besökare

lördag 22 september 2012

Det var det barnbidraget det

Varit på stan och shoppat lite hela lilla familjen. Velat köpa en klövjeväska åt Nikki skitlänge och idag kunde jag äntligen köpa en! :) Blev lite gottigott till henne med.

När vi var klara med saker till skithunden tog vi en sväng på H&M. Leon har bara en pyjamas och inga långärmade bodys så det var på tiden att utöka garderoben lite. Hittade ett set med både pyjamas, långärmad body, T-shirt, byxa och mössa för endast 199 kr. De har ofta flerpack till ett bra pris där tycker jag. Blev även två extra bodys med matchande byxor. Färgerna var väl inte de roligaste men det är ju trots allt höst :)

Det var det barnbidraget det. Tjockien kostade mest, ett hundbidrag skulle inte vara helt fel ;P

Malin och Marika är här och det blev hamburgare till middag. Fortsätter väl kvällen med massa onyttigt skit framför TV:n.

4 kommentarer:

  1. Vart tog er chihuahua vägen? =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon bor hos en liten familj där hon har massa chihuahua kompisar och någon som brinner för just den rasen. Jättefin, mysig och go liten vovve men vi "klickade" inte riktigt

      Radera
  2. Så du hittade pyjamasar, och massa annat fint :-) Jag vill också köpa en klövjeväska! Ska titta efter en. Köper man det i vanliga djuraffärer eller?

    Vad söt han är i sin nalleoverall <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag gjorde ju det :) Vet inte om ni har någon sån butik men Grizzly Zoo heter den där jag köpte min. Har hört att de inte brukar vara så bra i butiker utan att msn får beställa men tyckte min verkade bra och har hört många som är nöjda med den. Fick tips när jag letade att den inte ska sitta så långt bak på ryggen och att det inte ska vara någon smal rem bara som går över ryggen. Kolla passformen noga då det inte blir skavsår :) Har inte hunnit använda den så mkt ännu men de flesta tycker ju klövjeväska är toppen!

      Radera