Besökare

torsdag 20 september 2012

Inget BVC idag

Var tänkt att jag skulle på BVC's öppna mottagning idag. Var lite mer än 2 veckor sedan jag var där så ville gärna kolla vikt och längd på Leon. Dock var han inte alls lika sugen utan låg och grinade i vagnen. Han brukar kunna gnälla när man lägger ner honom men brukar lugna ner sig efter ett tag. Självklart blev det inte så idag.

Fortsatte gå samtidigt som jag försökte få honom lugn men ingenting hjälpte. Det enda som funkade var att lyfta upp honom. Eftersom det tar ca 50 min för mig att gå till tåget var det bara att vända hem igen. Hade ingen lust att bära honom hela den vägen samtidigt som jag skulle dra vagnen. Dessutom hade det nog tagit ännu längre tid så jag hade missat tåget och de går ju bara en gång i timmen och BVC har bara öppet en timme så hade ändå inte hunnit.

Nu passar det i alla fall skitbra att ligga ner och vara lugn och glad ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar