Besökare

fredag 21 september 2012

Eh, ah!

Faaaan vilken äcklig dröm jag hade inatt. Jag och Eddie var hemma hos någon på besök och Leon hos barnvakt. Jag började sakna lillkillen och ville hem men då hade Eddie precis börjat lägga golv. Blev lite irriterad på de som bett honom göra det så sent på kvällen och att han gått med på det så gick in dit och sa "Jaha, så du jobbar nu igen, du får ju inte göra annat". Då råkade han göra fel för att jag störde honom och blev skitsur, tog en bit från en kapad planka och kastade mot mig. Den fastnade i pannan innan den ramlade i golvet och blodet sprutade. La mig ner och skrek att jag ville hem till Leon.

Vafan? Såg en film häromdagen som hette Hatchet, där satte de yxan i pannan på folk. Eddie fortsatte lägga lite golv i hallen när han kom från jobbet igår. Kan ju ha med det att göra. Haha. Jajja, frukost nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar