Besökare

måndag 17 september 2012

Skämta aldrig om bilar!

Nu ska ni få höra gott folk, har lärt mig något väldigt viktigt idag! Nämligen att man INTE får skämta om något så dyrt och heligt som bilar.

Eddie var och servade bilen och när han kom hem sa han att han måste köpa en ny av någon anledning jag inte minns eftersom jag inte fattade något. Trasiga cylindrar och små pinnar i motorn har jag något vagt minne av. Jajja, till saken. Han sa att han hade samma problem med sin förra BMW och att han även hade knas med båda BMW han hade innan den. Vet att han inte vill ha något annat märke och absolut ingen Volvo. Kunde bara inte låta bli att säga "Du får köpa en Volvo istället". Det var ett skämt. Vi har inte pratat sen dess. Tur att jag inte sa Volvo V70, då hade jag nog legat levande begravd ute i skogen just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar