Besökare

tisdag 4 september 2012

Soffan efter heldag på stan

Efter att jag träffat Cina, Martin och deras supersöte lille Philip gav jag mig ut på mössjakt eftersom Leon vuxit ur alla sina. Blev även en T-shirt, byxor och snutte :)

Käkade buffé själv för första gången i mitt liv, haha. Eller ja, helt ensam var jag inte. Hade ju en sovande prins bredvid mig :)

Tänkte promenera bort till Gränby Centrum men lyckades inte komma enda fram eftersom Leon blev hungrig. Var bara att sätta sig ner och slänga fram tutten. Självklart skulle det börja regna också. Tur att det bara duggade och att Eddie slutade jobbet precis så vi slapp vänta så länge på att han kunde komma plocka upp oss :) 

Blev en tur till Willys innan vi åkte hem. Nu är jag trött så det blir chill framför Family Guy innan vi hoppar i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar