Besökare

fredag 15 mars 2013

Fredagsmys

Tjolahopp! Hoppas ni haft en bra fredag allihopa! Vi har haft en mysdag med långpromenad, massa bus och bakning :)

Ännu en rådjursträff, tror jag fick det till 14 stycken

Lillprinsen var lugn nästaaan hela vägen :)

Duktiga Nikki traskade på fint vid min sida

Blev lite kedja i ca 1 km. Hade tänkt öka avståndet nästa vecka men vi fortsätter såhär en vecka till istället så får vi se hur det känns då

Åhå, en mössa!

Tänk vad kul man kan ha med den!

SÅHÄR kul till och med!

Man kan ju inte låta bli att kittla honom för att få höra ännu mer av det där underbara skrattet!

Älskade lilla glader, vad skulle jag göra utan dig? 

Mamma gjorde citronmarängpaj igår och jag har vart sugen på det sen hon berättade det på telefonen. Vaknade till och med inatt och kände ett sjukt jävla sug så det blev till att baka idag!

Kebab med bröd till middag. Pepparsåsen dödar. MUMS!

Leon vill fortfarande inte sova i sin egen säng, han vaknar så fort man lägger ner honom så han sover med oss. Han brukar somna på soffan en stund innan vi lägger oss eller så lägger jag mig med honom men då är man ju "fast" i sängen resten av kvällen. Somnar han på soffan måste man vara knäpptyst för att inte väcka honom. På vardagarna gör det inte så mycket, vi lägger oss rätt tidigt ändå men de senaste helgerna har vi gjort så att jag nattat honom på en madrass istället så jag lätt kan smyga iväg då han somnat :)

1 kommentar: