Besökare

söndag 10 mars 2013

Helgen

I lördags åkte jag och Leon in till stan för shopping med Malin och Marika. Hade en lista på saker jag skulle få med mig hem och inte helt oväntat lyckades jag bara hitta två av dem. Blev ett par skor och puder. Får se om jag hittar resten på tisdag då jag måste in till stan igen.

När vi kände oss nöjda mötte vi upp Eddie för lite middag på East City. Lika mumsigt som vanligt :) Malin och Marika följde med oss hem för lite lördagsmys. Blev en och annan grogg för de andra men jag höll mig till cola. Fan vad känslig man blivit för alkohollukten nu när man själv inte dricker, luktade ju fan. Samma sak med röklukt, tycker det luktar jättestarkt när de kommer in efter en cigg. Haha, för bara två år sedan hade jag nog aldrig trott att jag skulle säga så. Så kan det gå! Blev lite PS3 och sen lyckades vi äntligen se den sista delen av Twilightfilmerna. Leon har inte riktigt tyckt att jag och Eddie ska få se film innan.

Idag testade jag Nikkis sele och efter det blev det tacos till middag innan tjejerna drog hem.

Blivit mycket av detta den senaste tiden men det är ju bara för gott! ;)

Leon med majskrokarna i högsta hugg!

Honungsmelon var väldigt mumsigt...

..och roligt! Eller kan det vara en moster Malin som busar utanför bild? :)

Obeskrivlig kärlek!

Ville se hur Nikki reagerade på kedjorna då jag trodde hon skulle bli störd på rasslandet men hon var helt obrydd! Vi testade bara en snabbis här utanför innan middagen och hon verkade gilla det. Ser fram emot att köra imorgon! :)

Nya skorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar