Besökare

fredag 8 mars 2013

Stan för shopping imorgon

Var längesen jag roades av att springa runt i affärer. De senaste gångerna jag handlat har varit då Leon behövt något särskilt och jag åkt in snabbt för det och sen hem igen. Till mig själv var det ett tag sedan jag köpte något. Har mest tyckt shopping varit drygt men imorgon ska jag faktiskt in till stan med Malin för just shopping OCH jag ser fram emot det ;)

Känns som det är en del som behövs och jag är glad om jag lyckas hitta hälften ^^

  • Åtminstone ett plagg åt mig själv
  • Puder (förvarar alltid mitt smink i en korg på handfatet i badrummet men sen ungarna var här är det spårlöst borta..hmm..?)
  •  Lite kläder åt Leon, såklart ;)
  • "Trosor" åt Nikki, menstanten bet sönder de förra
  • Ett litet solparaply åt vagnen (vet ej vad de kallas)
  • "Skyddsrock" så Leon kan kladda hur mycket han vill när han äter, ganska less på att byta kläder efter nästan varje måltid ><
  • Andra blöjor då de vi har nu läcker ofta =/
  • Sån där man gör is i
Sommaren 2011, oj vad full jag var

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar