Besökare

onsdag 6 mars 2013

Kiss- och bajsmorgon

Blev en riktig kiss- och bajsstart på denna dag.

Bytte blöja på Leon när Eddie åkte till jobbet men mitt i tröttheten hade jag satt blöjan så tokigt att snoppen hängde utanför och ja, ni kan ju gissa vad jag vaknade upp i en timme senare. Precis. En stor kisspöl. Satte Leon i spjälsängen och la över vårat täcke och kuddar där medan jag gick till badrummet med det nerkissade lakanet. När jag gick in till Leon igen hade han hunnit lägga världens monsterbajs så det rann ut från blöjan och på vårat täcke såklart :) Blir en tvättdag idag. Våra sängkläder bytte jag för övrigt igår ><

Jajja, nu har vi hunnit med att sätta på en tvätt, äta frukost och diska undan. Provade att göra egen gröt till Leon som han smakade på men sen knep han igen munnen. Var tydligen mycket roligare att kladda med en banan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar