Besökare

söndag 28 april 2013

Tråkstart

Perfekt start på gårdagen, tråkstart idag. Eftersom jag promenerade mindre än vad jag ville igår hade jag hoppats på att kunna gå ordentligt idag istället.

Hade tänkt ta en sväng fram och tillbaka till Vattholma men det drog ut på tiden här hemma och eftersom jag ville hinna hem till 12 då det är lunch för Leon bestämde jag mig för att ta vår 7 km runda istället. Lite besviken begav jag mig ut med bebis och vovve. Dock dröjde det inte länge förrän Leon började protestera. Gjorde allt för att få honom lugn men inget fungerade så det var bara att vända igen. Mitt i allt åkte telefonen i marken så hela skärmen blev söndersprucken.

Nu ligger jag i sängen med Leon som lyckats somna försent, en trasig telefon och utan att ha promenerat. Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar