Besökare

lördag 27 april 2013

Perfekt start på dagen!

Leon vaknade vid halv 6 och efter en halvtimmes försök till att få honom att somna om gav jag upp och drog på honom ytterkläderna och satte honom i vagnen istället. Nikki såg väldigt förvånad ut när vi skulle ut och promenera vid 6 redan, haha. Vi gör i vanliga fall morgon runt 8-9 och går ut vid 10-11.

Blev en PW på 5 km och hör och häpna, jag joggade till och med! Inte långt men ändå. Dafakk happened där liksom? Något måste ju slagit slint i skallen på mig men jag gillart och hoppas det fortsätter! ;)

Leon somnade strax innan vi kom hem så jag kunde köra igenom mina styrkeövningar utan att behöva väcka Eddie. Jag kör bara 20 minuter såhär i början men känner mig nöjd med det. Lillplutt vaknade lagom till jag var färdig så vi kunde käka frukost :)

2 kommentarer:

  1. Hihi, vad roligt att höra att du blivit så taggad på att träna! Heja heja!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa det känns toppen!! Hoppas bara det håller i sig nu. Gäller nog bara att stå ut tills man börjar se resultat för att hålla motivationen uppe!

      Radera