Besökare

onsdag 24 april 2013

Inte helt hundra

Har varit väldigt upp och ner för vår lille kille idag. Ena stunden har han inte verkat det minsta påverkad av febern och förkylningen medan han i den andra varit väldigt gnällig, klängig och trött.

Jag kände mig själv dålig tidigare imorse. När vi kom upp var jag så snurrig och hungrig att jag var tvungen att ta första bästa jag kunde komma åt i kylen vilket var en bit chokladkaka. Dessutom blev det en ruta Marabou. Dumma, dumma mig :( När det var dags för prommis och tupplur för lillen mådde jag illa och spydde så vi la oss på sängen och sov och skippade promenaden.

Jag mår bättre nu och Leons feber har gått ner. Vi var ut en liten sväng på eftermiddagen iallafall men nu ska vi ta det lugnt och bara vila resten av kvällen.

Mår lite dåligt över att jag promenerat mindre och över den där chokladkakan men man kan ju inte vara på topp jämt. Håller tummarna för en bättre morgondag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar