Besökare

fredag 26 april 2013

Schliiiiten

Usch, känner mig helt slut. Svag. När jag vaknade tidigare imorse kände jag mig helt kallsvettig och febrig men tempen visade 35.7 så ingen feber. När jag var ner i köket orkade jag knappt ta mig upp i trappen igen.

Leon har gnällt hela natten och i stort sett hängt i tutten så jag har haft svårt att sova. Vet inte hur mycket jag fått sova inatt men på tok för lite. Mitt mående beror kanske lite på det.

Eller så börjar jag bli sjuk helt enkelt. Hoppas det blir bättre när jag kommer upp och fått i mig lite frukost. Leon sover som en stock, vilket är fullt förståeligt, så får vänta tills han vaknat.

Jag som hade tänkt ta en prommis till Vattholma och tillbaka så jag kan mumsa lite gotte med gott samvete ikväll men får se om jag orkar ta mig ut :( Hoppas!

2 kommentarer:

  1. Vilken låg temperatur du har! Min ligger på runt 36,6 när jag är helt frisk.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag brukar också ligga på det, vet inte varför det var så lågt men mådde ju som sagt skitkonstigt :/

      Radera