Besökare

onsdag 10 april 2013

Squat Challenge

Sen jag blev gravid (och även en tid innan det) har det druckits läsk i stort sett varje dag. Dessutom har det blivit antingen godis, chips eller glass lika ofta. Vissa dagar lite av varje. Någon enstaka gång har vi varit utan.

I början hade man graviditeten som "ursäkt", gick jättebra att gömma sig bakom den. Då fick man ju vara fet. När lillen kom och jag började amma rann allt av och jag gick ner mer än vad jag gått upp så då har man inte tyckt att det varit så viktigt att ta tag i kost och träning.

Nu däremot, när man börjat dra ner på amningen känner man sig väldigt uppblåst. Så mina kära vänner, det är dags ;) Ska försöka hålla mig från onyttigheter i veckorna men vill inte utesluta något helt så på helgerna tänker jag gotta mig.

Började i måndags och trots att vi har både cola och daim hemma har jag hållt mig undan. Yeii :)

HATAR att köra styrka så kommer lägga mitt största fokus på promenader och kosten men ska försöka slänga in några styrkeövningar åtminstone. Just nu kör jag en så kallad Squat Challenge. Dag 3 avklarad ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar