Besökare

måndag 17 december 2012

Sticka på beställning

Fått många "gilla" och fina kommentarer om tröjan jag stickat åt Nikki vilket känns jättekul. Dessutom är det runt 10 personer som frågat om jag stickar på beställning.

Visst skulle det vara kul men man hinner ju inte sticka så mycket, vissa dagar blir det inget alls. Tog mig ca 2.5 vecka att göra färdigt tröjan och ska man göra alla hinner ju vintern ta slut typ. Är det mindre hundar går det förstås snabbare men tror de flesta som frågat har hundar i modell större. Sen priset, vet inte riktigt vad man kan ta. Svårt det där. Ska fundera på det så får vi se.

2 kommentarer:

  1. Tycker jag verkligen du ska göra! Och bestämmer du dig för det, betalar jag precis vad du vill för en mössa med öronlappar som du stickat till Leon! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det skulle ju vara kul. En sån mössa går snabbt så en sån kan jag nog göra sen när jag är färdig med det jag gör nu :)

      Radera