Besökare

torsdag 6 december 2012

Mysteriet på Greveholm

Mysteriet på Greveholm som gick -96 har, enligt mig, utan tvekan varit den abdolut bästa julkalendern. Iallafall av de jag kan minnas. Självklart har man därför varit tvungen att kika på den nya.

Trodde att man skulle ha så höga förväntningar att man istället skulle bli besviken men hittills tycker jag faktiskt att den varit bra. Har ju inte mycket för mig om kvällarna så denna ska jag följa så nu vet ni vad jag har för mig 18.45 varje kväll ;)

Tittar ni på årets julkalender?

4 kommentarer:

  1. Jag kollar på julkalendern på svtplay. Är dålig på att passa tv-tider så tycker det är super att dom visar det gratis via playen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är också lite dålig, missade de fem första minutrarna häromdagen annars har jag lyckats se alla avsnitt :) Visst verkar den bra?

      Radera
  2. Jag har missat alla! Ska kolla på play nån dag. Lätt den bästa julkalendern!!

    SvaraRadera