Besökare

tisdag 18 december 2012

Julstress

Bara 6 dagar kvar till julafton, helt sjuk så fort tiden går! Tycker verkligen om julen och även om Leon är för liten för att förstå än så känns det som att den blir extra speciell i år då det är hans allra första :)

Jag har alltid firat med min familj. Någon enstaka gång med pappa annars har det alltid blivit med mamsen och det blir så även i år.

Börjar känna mig lite stressad, har bara köpt en enda julklapp än så länge och jag har lovat att göra julgodiset. Mycket godis ska det vara också, tror vi skulle bli 14 personer och vi brukar inte direkt vara dåliga på att äta, hihi.

Är ni klara med alla julklappar än?

2 kommentarer:

  1. Haha, nej verkligen inte. Jag är som vanligt ute i sista sekunden. Ska ner imorgon och handla :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här, ska ta tag i skiten imorgon. Det är ju kul att köpa julklappar om man vet vad man ska köpa men tycker det är så jävla drygt då man inte har en aning och måste springa runt som en idiot.

      Vad blir det till Alice? :)

      Radera