Besökare

tisdag 5 februari 2013

Blåmärken

Leons ena lilltå och runtom såg blålila ut i torsdags kväll. Under samma fot hade han som ett litet blåmärke och på andra som ett litet märke med ett större blåmärke runtom. Mamma Sara blev förstås orolig och ringde 1177 som tyckte jag skulle höra av mig till BVC dagen efter. Ringde dem och de tyckte jag skulle komma och visa det på eftermiddagen.

Sköterskan tittade först och sen fick en läkare kolla. Hon och pappa Eddie trodde han slagit i något. Själv tycker jag det verkar konstigt. Vad skulle det vara? När han krälar runt har han stora fria ytor och jag har aldrig sett att han sparkat på något och de få gånger han är i spjälsängen sitter han oftast upp. Samtidigt så undrar man ju vad annars det skulle kunna vara.

Fick iallafall en ny tid så nu sitter vi och väntar på vår tur och så får vi se vad de säger denna gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar