Besökare

fredag 15 februari 2013

Arg!!

Åh! Kan bli så jävla förbannad på mig själv ibland. Nu är en sån gång.

Sen Leon började kräla har det inte blivit så mycket tid över för stickning. Började på en dress till honom strax innan jul som jag bara hunnit sticka på lite då och då och idag blev jag äntligen klar. Typ. Det enda som skulle göras var att montera ihop den och sy fast knappar. Tänkte att han skulle få ha den på sig imorgon.

Blev lite tokigt när jag skulle sy ihop öppningen mellan benen och när jag skulle fixa det råkade jag på något konstigt vänster istället göra så ena byxbenet gick upp. Det slutade med att jag började dra upp hela skiten. En hel onepiece, med huva och allt. Två månaders jävla arbete, mest sena kvällar långt in på nätterna, BORTA. Jävla skit säger jag bara.

Godnatt!!

2 kommentarer: