Besökare

onsdag 21 november 2012

Tredje gången gillt

Fint väder idag så det skulle vara riktigt skönt med en långis tänkte jag och klädde på Leon och satte på Nikki vikthalsbandet och klövjeväskan. Dock kom vi inte långt innan Leon började gnälla. Fortsatte en bit men han slutade inte så det var bara att vända hem igen. Fick bära honom sista biten och då blev han tyst.

Satte mig på soffan för att testa ge honom mat när vi kom in men då skrek han rakt ut och slutade så fort jag reste mig med honom. Provade igen efter ett tag men fick resa mig ännu en gång. Nu, på tredje försöket, gick der bra att sätta sig och ge honom tutten. I början hörde man hur han fick kämpa för att orka få fram ett litet gnäll samtidigt som han tuttade. Nu är han tyst och somnar nog vilken sekund som helst. Får packa med selen i vagnen när vi gör ett nytt försök att ta oss till Vattholma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar