Besökare

måndag 5 november 2012

4 månader

Idag blev Leon hela 4 månader gammal. Det är så otroligt spännande att se hur han växer och utvecklas för varje dag, hur hans personlighet blir allt tydligare och hur han blir mer och mer medveten och nyfiken på omgivningen.

Så himla kul att se hur han sträcker sig efter saker och greppar tag för att undersöka dem genom att "smaka". Jag är så fascinerad över hur mycket som händer under denna tid, så jävla häftigt!

Alla framsteg, stora som små, är underbara att se samtidigt som man tycker tiden går alldeles för fort. Ibland önskar man att man kunde pausa tiden. Men det går ju inte. Istället får man se till att ta till vara på varje sekund vilket jag gör samtidigt som jag njuter av varenda en.

Leon, du gör mig till världens lyckligaste. Jag är så stolt över att vara din mamma min fina, underbara pojke. Du är bäst och jag älskar dig! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar