Besökare

torsdag 8 november 2012

Drömmar

Fan vad jag drömmer mycket konstigt. Har flera nätter irad drömt att jag är gravid och tydligt ser hur någon rör sig i magen.

Natten till igår drömde jag att jag hade cancer i livmodern. Eller ja, man trodde det. Jag hade en stor knöl som jag skulle kolla upp. När jag vaknade hade jag en så obehaglig känsla i kroppen. Tänk att inte få se lillen växa upp.

Inatt drömde jag att Leon höll på att drunkna, det var hemskt. Mamma badade honom i handfatet och plötsligt var hela huvudet under vattnet (det var ett stort, konstigt handfat). Jag försökte förtvivlat få tag i honom samtidigt som jag skrek hans namn men han bara gled ur händerna på mig. Till slut fick vi upp honom då jag tog tag i armarna och mamma i benen. När vi tog upp honom var han helt stel i ansiktet och andades inte. Tryckte till på hans mage/bröst och då rann massa vatten ut från munnen och han började andas. Fy så rädd jag var. I drömmen kändes det dock mer som att han var min bror av någon anledning. Konstigt. Riktigt läskig dröm, det var hemskt att man inte fick något grepp om honom i början och att man såg honom flyta omkring. Usch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar