Besökare

onsdag 5 juni 2013

11 månader

Idag har Leon hunnit bli hela 11 månader, inte långt kvar till 1 år nu. Känns helt ofattbart.

Han är en sån pigg och glad liten kille. Tycker han varit otroligt lätt att ha att göra med, aldrig otröstlig och de enda gångerna han är gnällig eller lite "knepig" är då han är sjuk eller haft tänder på G. Vår lilla solstråle.

Senaste tiden har han gått en hel del med sin gåvagn och nu i dagarna har han även velat gå mer och mer då man håller honom i händerna. Tidigare har han bara tagit något steg för att sedan ställa sig i krypställning och dra iväg i en himla fart! Han är så sjukt snabb, haha.

Maten gick det trögt med ett bra tag men det går mycket bättre nu! Han äter jättebra. Syntes ju även på BVC i måndags då han gått upp hela 600 g och vuxit 2 cm på en månad. Gången innan hade han bara gått upp 65 g på ungefär lika lång tid.

Tack för all lycka och glädje du skänker oss vår fina, underbara pojke. Mamma och pappa älskar dig <3

1 kommentar:

  1. Tack för dina fina ord om mina tårtor! Min tvåvåningstårta var 23 + 15 cm i diameter, och räckte till drygt 20 personer. Jag tror det blir fint, och räcker väl till 24 personer med en tårta som är 25 + 15cm. Till det ska det räcka med 1000g sockerpasta. Jag använde 500 + 500g marsipan till min, och hade gärna fördelat det 600 + 400, men kunde inte då jag ville ha olika färg. Men 500-600g till den stora blir nog bra! Höjden ca 8-9 cm. Lycka till!!

    SvaraRadera