Besökare

torsdag 14 november 2013

Morgonbuse

God morgon på er. Hoppas ni har det bra i kylan. Här är fullt med frost utanför fönstret. Blir spännande sen när snön kommer och se vad Leon tycker. Förra året var han ju inte medveten på samma sätt.

Hade tänkt gå till öppna förskolan idag men var så trött imorse att jag somnade om. Får så dåligt samvete när jag struntar i att gå men alla uppvaknanden och det eviga hängandet i tutten om nätterna gör mig helt slut. Får trösta mig med att vi åtminstone var där och träffade lite andra barn i måndags.

Leon väckte mig med en smäll i ansiktet och när jag slog upp ögonen möttes jag av världens finaste leende och så hade han pappas keps på huvudet. Så söt :) Lyckats tömma sängbordslådan över golvet hade han med ^^ Han spanade lite på farfar när han åkte till jobbet genom fönstret och sen var det dags att gå upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar